søndag 15. mars 2009

ukeslutt uke 5

nå har vi hatt en stille og rolig helg hjemme i Leon.
nesten alle andre har vært på kaffetur til matagalpa i helgen. vi synes det var veldig dårlig reklame for dene turen så vi droppet det- jeg mener- 5 timer i en gul gammel skolebuss, for å sove på dorm eller i telt og se en kaffeplantasje, og bade en gang i en foss...... sååååå glad er ikke jeg i å kjøre buss.......

men vi har kost oss! på fredag handlet jeg litt og så tok linn og jeg pedikyr på salongen ved siden av. det slo litt feil egentlig- ble sittende der i over 3 timer- nesten 1 time venting fordi de hadde det så travelt. og så brukte hun stakkars damen 2 timer på å fikse de stakkars stakkars føttene mine- sol, salt, sand barbeint og dårlig vedlikehold har satt sine spor for å si det sånn;) haha. og når jeg var ferdig fikk jeg ikke ta på meg de skittene sandalene mine igjen heller;) haha igjen!!

etter fotrasseringen, var det rett på kino. vi har egentlig begynt med en fast kinokveld i uka, hvor vi kler på oss alle de varme klærne vi har og sitter og koser oss med popcorn et par timer i den kalde kinosalen. denne gangen hadde jeg på ed selbusokkene mine- DEILIG:D så en veldig bra trist film med will smith denne gangen- skikelig grinefilm egentlig....

lørdag og søndag har vi ligget å duppet i bassenget på hotel san cristobal- igjen;) henriette og Christine har kjøpt flytemadrasser- skikkelig sydenfornemmelse egentlig- minner meg om zachyntos....:) ellers gikk jeg og henriette byen rundt med en hengekøye på slep for å prøve å finne poskontoret- vi fant det og det var stengt.... jaja fik da en treningstur i det minste;)

lørdag kveld laget vi felles middag med alle som var igjen på iguana- som egentlig var en gjeng forkjøla, magesyke, og ei med kneet ut av ledd.- og thanh og lillian fra de to andre husa. god mat om kokk skal si det selv- den faste pollo'en (kylling) og masse grønnsaker og ris. til dessert hadde noen laget quiz- kjempekoselig:) det eneste dumme er at vi må være stille kl 23, og alt besøk må gå......!!! idiotidke regler, og vi har igrunn vært litt grinete på nattevakten for det en stund- men stakkars det er jo ikke han som bestemmer- han er jo bare redd for å miste jobben... vi ble sittende ute i "stillerommet" med han en god stund etter de andre hadde gått- veldig søt gutt, ricardo egentlig. han er 28 og bor med sin bror og kommer til oss hver kveld i 19tiden og vanner jungelen og passer dørenfram til 06 på morgenen. han har egentlig adm. og ledelse utdanning..... ricardo kunne fortelle oss noen ville historier om nordmenn som ar vært her i semesterne før oss- og vi begynner å skjønne hvorfor reglene er så strenge for å si det sånn;) historier om dop og fyll, og MER til!!! han fortalte at vi bør glede oss til karnevalet om 2 uker, og det gjør vi:D

søndagen har gått med til å sitte på pc'en- igjhen!!!!! litt face, litt blogg, litt jobb, og en del billettjakt- vi lurer på en langhelg til miami til helga;D det hadde vært så gøy!!! - fortsettelse følger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar