onsdag 4. mars 2009

nå om dagen skjønner jeg ikke helt hva som skjer her i dette landet- skulle det ikke bli varmere da?? de siste to nettene har vi frøset alle 4, og i går var det kaldt til langt utpå formiddagen- så kaldt at jeg ønsket meg en genser der jeg satt i praksis!! hjalp ikke så veldig da vi på kvelden var på en forelesning et sted hvor de hadde super aircondition heller- lærerene bør virkelig si fra om at vi bør ta med klær;)

i dag er ny dag i praksis og jeg stiller med skjerf;) med bikini under;) haha!
gleder meg til å få bestillt biletter til påsketur til corn island senere i dag- tenk at det er mars allerede- herregud det går så fort her nede- snart kommer jeg hjem:) går egentlig alt for fort hvis det fortsetter som dette- med så mye moro opplegg og turer hele tiden!!
har foresten hørt om en sommerfuglfarm som det går an å besøke- det hadde vært noe.........;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar